Brev:
Pastaopskrift børn og mad
9. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Pastaopskrift børn og mad
Hej Helen.
I din nye bog er der en opskrift på s 101 på pasta. Hvor mange personer er den til?
Umiddelbart tyder de 100 g ukogt pasta på at den er til flere personer, men 50 g skinke er ikke meget hvis den er beregnet på en familie. Og går ud fra at du mener ukogt pasta da der i opskriften står at det skal koges.
Med venlig hilsen